رئیس پارلمان ایرلند: قلب ما برای کودکان فلسطینی خون گریه می‌کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رئیس پارلمان ایرلند: قلب ما برای کودکان فلسطینی خون گریه می‌کند

رئیس پارلمان ایرلند تصریح کرد: قلب ما برای کودکان فلسطینی خون گریه می‌کند؛ قتل‌عام و وحشیگری در غزه باید پایان یابد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۲۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ شأن او فاریل، رئیس پارلمان ایرلند در خصوص حملات مداوم رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: این کشتار در غزه و وحشیگریِ کاملاً ناعادلانه باید پایان یابد.

رئیس پارلمان ایرلند در مورد روابط دوجانبه ترکیه و ایرلند و حمایت کشورش از فلسطین خاطرنشان کرد که هدف دیگر از این دیدار، گفتگو درباره حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین و نقش میانجیگرانه ترکیه در جنگ اوکراین است.

وی اضافه کرد: چگونه به کشتار‌ها در فلسطین پایان دهیم؟ ایرلند فلسطین را به عنوان یک کشور به رسمیت شناخته است و به یکی از ۳ کشور اروپایی دیگر تبدیل شده است که اخیراً به طور رسمی آن را به رسمیت می‌شناسد.

این مقام ایرلندی ادامه داد: قلب ما برای کودکان فلسطینی که هر روز غروب در تلویزیون می‌بینیم که چشمان قهوه‌ای زیبایشان برای خواهر و برادر، والدین، دوستان و همسایگانشان اشک می‌ریزد، خون گریه می‌کند.

شأن او فاریل، افزود: بنیامین نتانیاهو باید مسئولیت سنگینی را که بر دوش او در قبال آنچه در حال رخ دادن است، بپذیرد. نخست وزیر اسرائیل باید از مسیر جنگ بازگردد./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده